maandag 18 januari 2016

Let me make it up to you


Long time no see.
Ja - het was druk. Tentamens, examens en studiestress. Die drukte blijft. Ik kan heus af en toe nog wel een stukje schrijven, maar elke keer de deur uit om een reeds foto's te maken gaat 'm niet worden. Mijn inspiratie is op. Ik kruip liever achter mijn laptop met mijn drie notitieblokken voor mijn thuisstudie dan dat ik naar buiten ga om die kraai nog een keer wazig op de foto te kunnen krijgen. Toch is schrijven iets dat altijd wel een beetje blijft knagen. Het is de ontspanning die ik vind wanneer mijn vingers over het toetsenbord vliegen. Dit keer niet om een medisch begrip verder uit te pluizen, maar om dingen te beschrijven (geen medische aandoeningen, voor het geval dat je dat denkt). Dus na lang wikken en wegen heb ik samen met mijn zus besloten een nieuw blogje te beginnen. Een beauty, lifestyle en fashion blog. Ik verzorg hier meestal de lifestyle-blogs, gezien het feit ik een verschrikkelijke docent ben en dingen uitleggen niet mijn ding is. Willen jullie toch zien hoe ik de poging waag om een make-up tutorial uit te tikken? Neem dan snel een kijkje op;
http://beautysitsbest.blogspot.nl/

Wie weet duikt er hier nog 'ns een foto op. Maar voor nu zie ik jullie op Beauty's Best en neem ik afscheid met deze make-up foto. De foto was ooit bedoeld voor een schoolopdracht - en dit is ook de foto die daadwerkelijk is omgetoverd tot stilleven en is nageschilderd in clair obscur (of iets in die richting, want om heel eerlijk te zijn is vingerverven al te veel gevraagd bij bij).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten