zaterdag 23 februari 2013

Welkom!

Welkom, hier een - waarschijnlijk - zoveelste fotoblog!
Het zit namelijk zo: ik zat er al een hele tijd over te twijfelen of ik dit zou doen, maar als het zo lang in je gedachten rond blijft spoken, waarom niet?
Ik zal beginnen met mezelf voor te stellen, mijn naam is Jeske en ik fotografeer nu ongeveer anderhalf jaar als hobby. Dat is de reden waarom ik al die tijd twijfelde, als je ergens nieuw aan begint word je nou eenmaal gezien als de nieuweling, de amateur en zal er een extra kritische blik op jou vallen. Maar hé, van fouten kunnen we leren, toch? Dus laat gerust reacties achter van wat jullie van de foto's vinden.
Oh ja, nog één ding, iets waar ik niet goed in ben: namen verzinnen. Dus mag ik mijn lieve zus - en ik weet dat je dit leest - bedanken voor de blognaam!

Zo te zien zijn wij mensen niet de enige
die kritisch naar dingen kijken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten