zaterdag 23 maart 2013

Diep in de zee!

Een weekje geen foto's erop gezet, maar ik ben er weer mét foto's! En dit keer van degene met kieuwen!
Denk je nou: ''Goh, het leven onder water heeft mij altijd gefascineerd, met al die kleuren en vissen die van hier naar daar door het water schieten.''
Dan raad ik jullie aan om naar www.terranatos.eu te gaan of een kijkje te nemen bij Terranatos Tropicals*, voor aquariabenodigheden, terrariumbenodigheden, maar ook voor de mooiste vissen.
Om een soort van kleine oceaan in je woonkamer te vestigen, maar zoetwaterklanten kunnen hun hart er ook ophalen, want zowel de vissen als spullen voor zoetwateraquaria zijn er ook volop aanwezig. En ik? Ik maak de foto's van de vissen die de oceaan zo spectaculair en kleurrijk maken, en stiekem ook wel een beetje tot een magische wonderwereld die we allemaal kennen van Finding Nemo.
(Die vind je er trouwens ook terug)

*Terranatos Tropicals,
Pampus 43, Stellendam
0187-664260





Geen opmerkingen:

Een reactie posten