maandag 11 maart 2013

Winterse lente kou

Omdat ik deze week, vanwege de vele toetsen, niet veel tijd heb, moest ik maar even snel een foto uit de oude doos plukken - jaja.
En waar beter over te schrijven dan over het weer? Terwijl ik vorige week nog een lekker stukje wandelde met de hond en lente foto's maakte, sneeuwt het nu en is het onder het vriespunt. De hond uitlaten zonder handschoenen is geheel op eigen risico! (Mensen, neem handschoenen mee, ik had twee gevoelloze ijsklompjes voor ruim een half uur)

En wat willen mensen wanneer het koud is? Juist warmte! Daarom een foto van een warm vuurtje, want het echte wintergevoel krijg je wel terug met deze dagen. Dus openhaard aan, onder de deken, warme chocomel en noem maar op! Ook al de lente van mij nu toch ook wel mag komen,...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten