zaterdag 30 maart 2013

Free as a bird

Er wordt muziek over geschreven, zelfs hele tv-series over gemaakt (herinner Earth Flight? Ik heb het alleen nooit gezien, maar dat haalt natuurlijk niet weg dat het niet op tv was) en 's ochtends worden we wakker door hun getsjilp. Juist ja, ik heb het over vogels die zo nu en dan voorbij fladderen. Om toch even terug te komen op Earth Flight, ik moest natuurlijk wel een béétje weten waar ik het over had: http://www.youtube.com/watch?v=I_ehLYgODmQ
En vliegen met een vliegtuig is - moet ik zeggen - lang niet zo indrukwekkend...

Ach, ze zeggen het niet voor niets, maar toch, ook naar mijn idee is niemand zo vrij als een vogel. Tenminste als de vogels die kunnen vliegen, een struisvogel komt echt niet zo ver als een arend en die arme stakker heeft ook nog handen moeten inleveren voor een paar vleugels waar 'ie niks mee kan.

Vandaag zag ik een buizerd koppel overvliegen, kraaien wegjagen. Helaas staan ze niet allebei op de foto, maar beter één dan geen, niet waar?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten