zaterdag 27 april 2013

Got the Goats

Bungeejumping, parachutespringen of een wurgslang om je nek gooien, je moet er de ballen maar voor hebben, niet waar? So, do you've got the guts?

Maar nu meer over 'the goats,' deze brutaaltjes zijn lang niet zo onschuldig als ze eruit zien. Zo klampte er eentje op de kinderboerderij zich vast aan mijn schoen en liet simpelweg niet meer los. Waarom? Oud brood. Elke geit is meteen je beste vriend, die je nooit met rust laat. Dus ging dit kleine lammetje overal waar ik ging - nog steeds vast geklemd aan mijn laars - terwijl de andere het brood probeerde te bemachtigen. Of ze daar nou stukken plastic voor moesten verslinden, of niet.
 Gelukkig is de kleine mafkees daar achtergebleven en mijn schoen er heel uitgekomen.
Maar als je dan zo'n snoezig snoetje ziet kan ik er allang niet meer boos over zijn. Zeg dan zelf:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten