maandag 1 april 2013

69. Reflection

Voor degene die denken: ''huh, 69?'' het verwijst naar het 100 Snapshots Project, waar ik al een tijdje mee bezig ben. En het is maar goed dat daar geen deadline aan vast zit, want dit is mijn zesde foto pas,  van de honderd. En gelukkig hoef je ze ook niet op volgorde te fotograferen maar mag het kriskras door elkaar. Jullie zullen dus ook nog wel vaker dit soort foto's voorbij zien komen.
En nu het eindelijk dan een klein beetje mooi weer is (het is nog steeds koud, ik merk geen verschil met februari) kon ik eindelijk deze foto maken! Het idee was ongeveer ergens in oktober in mijn hoofd gesprongen, maar het weer wilde al die tijd nou niet bepaald meewerken.
Maar hij is er; mijn spiegelende en kwetsbare zeepbel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten