maandag 8 april 2013

Het Zwanenmeer

Het was óf het Zwanenmeer als titel, of Black Swan (in ieder geval iets in die richting) maar de zwanen die op de foto staan zijn wit, dus zou dat in mijn oren een beetje vaag klinken. En tja, het Zwanenmeer, ik heb er van gehoord ja. En daar is alles dan mee gezegd, ik heb het nooit echt gezien. Ook niet op youtube. En dat terwijl het een heel bekend balletstuk is, ik weet het.
Nou ja, in een vijver/meer in de buurt zitten echte zwanen, dus beschouw ik dat maar even als 'hetzelfde'.
En de zwanen daar hebben een nest, dus was het wel even een klein beetje betreden op eigen risico, want paps die vond het maar niks dat moeders model stond, waardoor hij uiteindelijk zelf Mr. Pretty Face was en op de foto ging. Of hij dat nou leuk vond, of niet!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten