maandag 29 april 2013

Naar de kapper geweest?

We kennen het allemaal. De vraag waarvan we ons afvragen waarom ze het überhaupt vragen.
''Goh,wat heb je met je haar gedaan? Het is een stuk korter, ben je naar de kapper geweest?''
''Nee, ik snap het ook niet. Ik werd vanmorgen wakker en toen lag alles op mijn kussen...''

En toch betrap ik mezelf er ook op, dat ik het vraag. (''Nee, de kapper is  bij mij geweest!'' Erg grappig...)
Maar ja, soms willen we allemaal wel is even iets anders met ons haar, of dat nou gaat om een stuk eraf, een ander kleurtje of allebei. Blijkbaar zijn wij niet de enige, dit witte eendje wil ook iets afwijken van de massa. En gelijk heeft 'ie, met zijn punky kapsel valt hij als eerst op!  Alleen de gitaar mist nog in het plaatje, maar voor de rest is 'ie Rockin' Chique.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten