dinsdag 28 mei 2013

Holland's Most Terrible Model - Photo contest

Juist ja,.. De naam zegt het misschien al een klein béétje. Ietsiepietsie-peuterig beetje maar. Ik heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven en de gok gewaagd om mee te doen aan een fotowedstrijd. Van de Intratuin. Je eigen huisdier moest op de foto, dus dat was een hele opgave. Zoals ik weleens geschreven heb, lijkt onze hond wel 'bang' voor de camera. Net zo bang als voor de stofzuiger. En dat maakt Queen - onze hond dus een vreselijk model. Dus uiteindelijk zat er niks anders op dan  een berg hondensnoepjes, en koekjes mee op sleeptouw te nemen en een stuk te wandelen. En toen was ik toch bezig, en heb ik ook maar meegedaan aan de wedstrijd van Advantix, zelfde onderwerp dus makkie!
En nu verwacht ik natuurlijk wel dat jullie lezers van mijn blog op mij stemmen, hè?
(Zodra jullie een zelfde schattig koppie zien als op de onderstaande foto's, klik dan even op de link, daar staan de foto's die ik heb ingestuurd) Zeker nadat het bloed, zweet en tranen heeft gekost, om Queen überhaupt in beeld te krijgen!
Ik hoop dat jullie even een kijkje nemen, in ieder geval hier een paar foto's en de links om ze te vinden:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten