maandag 3 juni 2013

Drops of tears

Eigenlijk heb ik niet veel uitleg bij deze foto. Ik vond het gewoon leuk om er een foto van te maken, simpelweg omdat - ja, het klinkt stom - ik waterdruppels op bladeren mooi vind om te zien. Dus hier staat er  een dan, zodanig ingezoomed dat je het bijna niet meer herkent.

Het zal wel het enige stukje zijn van deze week, i.v.m mijn toetsweek, heb ik dus ook niet veel foto's gemaakt, en zal ook niet veel tijd hebben foto's erop te zetten met lappen tekst erbij. Deze hier is meer een kwestie van de foto er zowat letterlijk opsmijten.
Als ik ongeveer elk hoofdstuk van elk vak in mijn hoofd gestampt heb, en de week voorbij is, zal ik weer wat foto's maken en ze op m'n blog zetten, tot die tijd moeten jullie het maar doen met wat er staat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten