vrijdag 30 augustus 2013

O-M-G, you're my BFFF

Er gaat geen minuut voorbij of we checken éven of er al een nieuwe status-update is van dat kreng die je eigenlijk niet mag, of je beste vriendin die naast je op de bank zit of Jan-Pieter Klaas die we eigenlijk niet eens kennen. Natuurlijk heb je hem ergens - waar weten we niet meer -  een keer gezien. Dan moeten we natuurlijk zelf ook nog even onze frustratie kwijt op het net: 'Héérlijk geshopt.... In Parijs!' of: 'Mijn hart is gebroken,...' waar je natuurlijk medelevende reacties op krijgt zoals: 'f*ck you, lul!'  Maar... Moet iedereen dan altijd alles van je weten? Écht alles, wat je 24/7 aan het doen bent. Ik bedoel, mensen twitteren zelfs dat ze hun plas de pot in laten kletteren. Maar wat heb ik daar aan? Of jullie?
Een tijdje geleden schreef ik al dat zelfs ritjes in de achtbaan worden vastgelegd, of die smartphone nou onderweg je handen uitfloept of niet. Is ons sociale leven BUITEN het web nou zo erg gedaald dat we geen vrienden meer hebben maar best facebook friends forever? (BFFF) Maar één ding wat er stond is dan wel weer waar: onze generatie worden de raarste, bad-ass grootouders die je je kunt voorstellen. (vind ik leuk )

De zeehonden in de dierentuin zijn ook geliked

Geen opmerkingen:

Een reactie posten