vrijdag 26 juli 2013

Flowers at sundown

Gisteren was ik pas op pad om foto's te maken. In de late avond zelfs. Het is al dagen vreselijk warm en het zonnetje brandt bijna elke dag hoog in de lucht. 's Avonds was het pas een beetje afgekoeld en durfde ik weer naar buiten te gaan. Ik begin me een beetje te gedragen als vampier, die 's nachts tot leven komt. Maar goed, voor de foto's die ik wilde maken kon ik ook niet vroeg op pad, want de zon gaat nou eenmaal onder tegen tienen. En daar heb ik dus een reeds kiekjes van gemaakt - iets wat ik altijd al heb willen doen. Zonsondergangen vind ik altijd een van de mooiste dingen in de zomer. Onderweg een paar keer gestopt om foto's hier en daar te maken, voor de eindbestemming.
Met gezelschap van een paar schapen die aan het blaten waren alsof hun leven er van afhing, is deze foto onderweg gemaakt. Zelfs het zweefvliegje poseerde even voor de camera (en dat terwijl ik niet eens van insecten houd.) De rest volgt van de week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten