zondag 14 juli 2013

Toet, toet, toeter op m'n waterscooter

Eindelijk is het dan ZOMER en vakantie! Zeven weekjes weer alle tijd om erop uit te trekken en foto's te maken. De meest zonnige kiekjes kunnen weer voorbij komen, tenminste als de weergoden me een beetje bijstaan. Er staat al een hele planning op de lijst, daarheen, hier een foto van, hierheen, en daar een foto van.
Kortom, genoeg ideeën om heel de zomer m'n blogje vol te planten met foto's van hier en daar door heel Nederland heen. Het is weliswaar geen tropisch Hawaii en het zijn ook de Bahama's niet, maar vooruit. Geen turquoise zeeën waar mensen in zwemmen, maar onze oude vertrouwde (en donkerblauwe) Noordzee waar mensen aan het varen, waterskiën en windsurfen zijn. Ook leuk, toch?
Helaas kan ik jullie niks vertellen over persoonlijke ervaringen hiermee, want ik heb geloof ik nog nooit één kleine teen op een boot gezet, en al is dat wel zo, is het daar ook bij gebleven. Dus laten we het maar niet hebben over een waterscooter, want ik zal er al van af zijn gevallen voordat ik er überhaupt op zat.
Maar veilig aan de kant, heb ik er wel wat foto's van gemaakt, even iets anders dan de bomen en dieren die hier meestal verschijnen. En, ik krijg van zee, zon en strand toch wel een zomers gevoel , jullie niet?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten