maandag 1 juli 2013

25. Drops

Jongens, het is weer eens zover, de afgelopen week zat ik in een toetsweek en nu nog steeds. Wat inhoudt dat ik écht geen tijd had om foto's te maken, en inmiddels in staat ben niet alleen het kaftpapier van mijn boeken te scheuren, maar ook om mijn boeken zelf te verscheuren. Ik heb een kop vol met leerwerk, en ik kan jullie wel gaan vervelen met leerstof over mengsels, de koude oorlog of weet ik het wat voor verbanden van wiskunde, daar wordt niemand blij van.
Dus ff snel een foto van het 100-snapshotsproject, nummer 25, drops! Ik heb een halfuur voor de kraan gezeten die langzaam water drupte in een glas water, maar tig mislukte foto's en een wc-eendnek rijker is deze er toch zomaar uitgerold:
(Nu weer snel leren, joepie! Maar gelukkig is het bijna vakantie en heb ik alleen maar tijd om foto's te maken!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten